Στίβος Γλυφάδας.

Το απόλυτο μέρος για να τρέχουμε το έχουμε δίπλα μας και είναι ο στίβος Γλυφάδας.

Σύμφωνα με τον πρώην επαγγελματία δρομέα και μαραθωνοδρόμο Τζέισον Φιτζέραλντ, κανείς δεν γεννήθηκε αστέρι στο τζόγκινγκ. 

Ένας σύντομος οδηγός για να τρέχουμε γρηγορότερα

- Στην αρχή φροντίστε να περπατάτε τόση ώρα όσο αισθάνεστε άνετα, από 10' έως 30'. Μόλις συμπληρώσετε τα 30' βάλτε εμβόλιμα 1'-2' τρέξιμο στο πρόγραμμά σας. Αυξήστε σταδιακά το χρόνο μέχρι να φτάσετε στο σημείο να τρέχετε συνεχώς για 30'.

- Με μόλις 15'-20' την ημέρα θα βελτιωθεί αισθητά η φυσική σας κατάσταση και θα νιώσετε γεμάτοι ευεξία.

- Είναι φυσιολογικό η αύξηση του χρόνου και της έντασης της προπόνησης να σας προκαλεί μια δυσάρεστη αίσθηση. Ωστόσο, αν νιώσετε πόνο, σταματήστε. Κάντε ένα διάλειμμα για λίγο. Αν πάλι δεν είστε σίγουροι για τον πόνο, περπατήστε 1'-2' για να δείτε αν το αίσθημα δυσφορίας επιμένει.

- Επικεντρωθείτε στην αναπνοή σας και, αν χρειαστεί, κάντε πολλά διαλείμματα. Να αναπνέετε τόσο από τη μύτη όσο και από το στόμα. Πρόκειται για μια φυσιολογική λειτουργία. Κρατήστε το στόμα σας ελαφρώς ανοιχτό και χαλαρώστε τους μυς του σαγονιού

- Να έχετε ένα καλό ζευγάρι αθλητικά για τρέξιμο. Υπάρχουν παπούτσια ειδικά γι' αυτόν το σκοπό, τα οποία προστατεύουν από τους κραδασμούς. Είναι επίσης σχεδιασμένα με τέτοιον τρόπο ώστε να εφαρμόζουν άνετα στο πόδι σας και έτσι να μη δημιουργούνται φουσκάλες ή άλλα προβλήματα. Επισκεφτείτε ένα κατάστημα με αθλητικά είδη και βρείτε το μοντέλο που σας ταιριάζει.

- Για να αποφύγετε τυχόν τραυματισμούς και κράμπες, καλό είναι να κάνετε ζέσταμα 10' πριν ξεκινήσετε με ασκήσεις στρέτσινγκ και ευλιγισίας στο γυμναστήριο ή στο σπίτι με τη βοήθεια ειδικού.

 

Southern team

w video of the day